İletişim ve Medya Sosyolojisi

Stok Kodu:
9789750508516
Boyut:
13,5X19,5
Sayfa Sayısı:
399
Çeviren:
Halime Yücel
Kapak Türü:
Karton Kapak
Dili:
Türkçe
indirimli
202,32
Taksitli fiyat: 9 x 24,73
1 adet mevcut
9789750508516
372461
İletişim ve Medya Sosyolojisi
İletişim ve Medya Sosyolojisi
202.32

Çağdaş dünyada gençlerin sosyalleşmesine, siyasete, hatta toplum inşasına etkisi bakımından kitle medyasının ve iletişimin rolü, gücü tartışılmaz.
Ancak tam da bu sebeplerle, kitle medyası ve iletişim ciddi bir şekilde tartışılıyor. Bu alanda Fransa’nın önde gelen isimlerinden biri olan sosyolog Éric Maigret, bu tartışmaya, kökleri Amerikan ampirik ekolüyle Frankfurt Okulu’nun kimi zaman kesişen tezlerine, Habermas ve Habermas sonrası kamusal alan kuramlarına, etkileşimciliğe, yapısalcı kuramlara, Kültürel Çalışmalar’a uzanan iletişim sosyolojisi açısından yaklaşıyor. Yeni medyanın gittikçe artan gücünü kapsamlı bir biçimde ele alıyor. İfade, egemenlik ve demokratikleşen bir dünyaya katılmanın aynı anda ve bir arada mümkün olabileceğini gösteren medya ve iletişimin bu büyük atılım sürecini Amerikan pragmatist vizyonunu da ele alarak inceliyor.
Medya ve İletişim Sosyolojisi, öğrenciler için bir başvuru kaynağı olduğu kadar, medya ve iletişim alanında çalışan, düşünen, ayrıca iletişim alanında olan bitenden yeterince haberdar olmadığına inanan herkes için faydalı bir kitap…

 
 

Çağdaş dünyada gençlerin sosyalleşmesine, siyasete, hatta toplum inşasına etkisi bakımından kitle medyasının ve iletişimin rolü, gücü tartışılmaz.
Ancak tam da bu sebeplerle, kitle medyası ve iletişim ciddi bir şekilde tartışılıyor. Bu alanda Fransa’nın önde gelen isimlerinden biri olan sosyolog Éric Maigret, bu tartışmaya, kökleri Amerikan ampirik ekolüyle Frankfurt Okulu’nun kimi zaman kesişen tezlerine, Habermas ve Habermas sonrası kamusal alan kuramlarına, etkileşimciliğe, yapısalcı kuramlara, Kültürel Çalışmalar’a uzanan iletişim sosyolojisi açısından yaklaşıyor. Yeni medyanın gittikçe artan gücünü kapsamlı bir biçimde ele alıyor. İfade, egemenlik ve demokratikleşen bir dünyaya katılmanın aynı anda ve bir arada mümkün olabileceğini gösteren medya ve iletişimin bu büyük atılım sürecini Amerikan pragmatist vizyonunu da ele alarak inceliyor.
Medya ve İletişim Sosyolojisi, öğrenciler için bir başvuru kaynağı olduğu kadar, medya ve iletişim alanında çalışan, düşünen, ayrıca iletişim alanında olan bitenden yeterince haberdar olmadığına inanan herkes için faydalı bir kitap…

 
 
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 202,32    202,32   
2 105,21    210,41   
3 71,49    214,46   
6 36,42    218,51   
9 24,73    222,55   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 202,32    202,32   
2 105,21    210,41   
3 71,49    214,46   
6 36,42    218,51   
9 24,73    222,55   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 202,32    202,32   
2 105,21    210,41   
3 71,49    214,46   
6 36,42    218,51   
9 24,73    222,55   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 202,32    202,32   
2 105,21    210,41   
3 71,49    214,46   
6 36,42    218,51   
9 24,73    222,55   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 202,32    202,32   
2 105,21    210,41   
3 71,49    214,46   
6 36,42    218,51   
9 24,73    222,55   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 202,32    202,32   
2 105,21    210,41   
3 71,49    214,46   
6 36,42    218,51   
9 24,73    222,55   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 202,32    202,32   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat