Kriz Yönetimi Halkla İlişkiler Açısından Bir Değerlendirme

Stok Kodu:
9789750502743
Boyut:
13,5X19,5
Sayfa Sayısı:
288
Kapak Türü:
Karton Kapak
Dili:
Türkçe
indirimli
139,68
Taksitli fiyat: 9 x 17,07
1 adet mevcut
9789750502743
372466
Kriz Yönetimi
Kriz Yönetimi Halkla İlişkiler Açısından Bir Değerlendirme
139.68

Ulusal ve uluslararası ekonomik, siyasal ve hukuksal yapı; bireyin farklılaşan beklentileri, yeni toplumsal alanlar, sosyal sorumluluk anlayışındaki gelişmeler, insan kaynağının yapısı, teknolojiye bağımlı çalışma, yönetsel başarısızlık, yoğun ve acımasız rekabet gibi pek çok öge, örgütlerin er yada geç bir kriz ile karşılaşacaklarının garantisi gibidir. Bu tehlikeli durumu bir fırsata dönüştürebilmek için, krizleri yönetebilmek ve özellikle de bilgi çağının koşullarında kriz yönetiminde doğru iletişim politikalarını kurgulayabilmek gerekir... Bu bağlamda Halkla İlişkiler 21. yüzyılda anlaşılması en güç ve karmaşık yönetim alanlarından biri olarak değerlendirilir. Halkla İlişkiler "ilişki" yapılandırır, kriz yönetimi ise "ilişkilerin" sürekliliğini sağlar. Firmalar bir yıkımdan kaçınmak için, krizlere stratejik açıdan yaklaşmak ve iletişimi doğru olarak sağlamak zorundadırlar. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü akademisyenlerinden Aylin Pira ve Çisil Sohodol bu çalışmalarında söz konusu stratejik planın tüm yönlerini ele alarak adeta bir "nasıl yapılır?" listesi sunuyorlar.

 
 

Ulusal ve uluslararası ekonomik, siyasal ve hukuksal yapı; bireyin farklılaşan beklentileri, yeni toplumsal alanlar, sosyal sorumluluk anlayışındaki gelişmeler, insan kaynağının yapısı, teknolojiye bağımlı çalışma, yönetsel başarısızlık, yoğun ve acımasız rekabet gibi pek çok öge, örgütlerin er yada geç bir kriz ile karşılaşacaklarının garantisi gibidir. Bu tehlikeli durumu bir fırsata dönüştürebilmek için, krizleri yönetebilmek ve özellikle de bilgi çağının koşullarında kriz yönetiminde doğru iletişim politikalarını kurgulayabilmek gerekir... Bu bağlamda Halkla İlişkiler 21. yüzyılda anlaşılması en güç ve karmaşık yönetim alanlarından biri olarak değerlendirilir. Halkla İlişkiler "ilişki" yapılandırır, kriz yönetimi ise "ilişkilerin" sürekliliğini sağlar. Firmalar bir yıkımdan kaçınmak için, krizlere stratejik açıdan yaklaşmak ve iletişimi doğru olarak sağlamak zorundadırlar. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü akademisyenlerinden Aylin Pira ve Çisil Sohodol bu çalışmalarında söz konusu stratejik planın tüm yönlerini ele alarak adeta bir "nasıl yapılır?" listesi sunuyorlar.

 
 
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 139,68    139,68   
2 72,63    145,27   
3 49,35    148,06   
6 25,14    150,85   
9 17,07    153,65   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 139,68    139,68   
2 72,63    145,27   
3 49,35    148,06   
6 25,14    150,85   
9 17,07    153,65   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 139,68    139,68   
2 72,63    145,27   
3 49,35    148,06   
6 25,14    150,85   
9 17,07    153,65   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 139,68    139,68   
2 72,63    145,27   
3 49,35    148,06   
6 25,14    150,85   
9 17,07    153,65   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 139,68    139,68   
2 72,63    145,27   
3 49,35    148,06   
6 25,14    150,85   
9 17,07    153,65   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 139,68    139,68   
2 72,63    145,27   
3 49,35    148,06   
6 25,14    150,85   
9 17,07    153,65   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 139,68    139,68   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat