Turizm Pazarlaması

Stok Kodu:
9786052547908
Boyut:
16X24
Sayfa Sayısı:
440
Kapak Türü:
Karton Kapak
Dili:
Türkçe
indirimli
223,10
Taksitli fiyat: 9 x 27,27
Stokta var
9786052547908
374111
Turizm Pazarlaması
Turizm Pazarlaması
223.10

Turizm Pazarlaması

 

Turizm Pazarlaması kitabının yenilenmiş dokuzuncu baskısı, öncekilerden farklı olarak iki yazarın katkısıyla üretilmiş 16 bölümden oluşan bir eserdir. Bu baskıda, önceki baskılarda yer alan bölümlerin hepsi yeniden kurgulanmış, her bölümde özellikle teorik anlatım güçlendirilmiş ve örnek sayısı artırılarak konuların anlaşılırlığı desteklenmiştir. Ayrıca, kitaptaki şekiller yeniden düzenlenmiş ve teorik çerçeveyi güçlendirecek bazı modeller de eklenerek kitabın içeriği zenginleştirilmiştir. Bunlara ek olarak, "turizm pazarlamasında güncel yaklaşımlar” başlıklı yeni bir bölüm yazılmıştır. İlk kez bu baskıda yer alan ilgili bölümde; deneyimsel pazarlama, mobil pazarlama, sosyal medya pazarlaması, veri tabanlı pazarlama, niş pazarlama, yeşil pazarlama, gerilla pazarlama, nöropazarlama ve pazarlamama yaklaşımları üzerinde durulmuştur. Tüm bu yaklaşımların turizm pazarlaması bağlamında değerlendirilebilmesi için yine çok sayıda örneğe yer verilmiştir. Dolayısıyla, yenilenmiş Turizm Pazarlaması kitabının turizm eğitimi alan lisans ve lisansüstü öğrenciler başta olmak üzere, bu konuda çalışmalar yapan araştırmacılara ve sektör temsilcilerine fayda sağlayacağına inanılmaktadır.

 

 

Turizm Pazarlaması

 

Turizm Pazarlaması kitabının yenilenmiş dokuzuncu baskısı, öncekilerden farklı olarak iki yazarın katkısıyla üretilmiş 16 bölümden oluşan bir eserdir. Bu baskıda, önceki baskılarda yer alan bölümlerin hepsi yeniden kurgulanmış, her bölümde özellikle teorik anlatım güçlendirilmiş ve örnek sayısı artırılarak konuların anlaşılırlığı desteklenmiştir. Ayrıca, kitaptaki şekiller yeniden düzenlenmiş ve teorik çerçeveyi güçlendirecek bazı modeller de eklenerek kitabın içeriği zenginleştirilmiştir. Bunlara ek olarak, "turizm pazarlamasında güncel yaklaşımlar” başlıklı yeni bir bölüm yazılmıştır. İlk kez bu baskıda yer alan ilgili bölümde; deneyimsel pazarlama, mobil pazarlama, sosyal medya pazarlaması, veri tabanlı pazarlama, niş pazarlama, yeşil pazarlama, gerilla pazarlama, nöropazarlama ve pazarlamama yaklaşımları üzerinde durulmuştur. Tüm bu yaklaşımların turizm pazarlaması bağlamında değerlendirilebilmesi için yine çok sayıda örneğe yer verilmiştir. Dolayısıyla, yenilenmiş Turizm Pazarlaması kitabının turizm eğitimi alan lisans ve lisansüstü öğrenciler başta olmak üzere, bu konuda çalışmalar yapan araştırmacılara ve sektör temsilcilerine fayda sağlayacağına inanılmaktadır.

 

 
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 223,10    223,10   
2 116,01    232,02   
3 78,83    236,49   
6 40,16    240,95   
9 27,27    245,41   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 223,10    223,10   
2 116,01    232,02   
3 78,83    236,49   
6 40,16    240,95   
9 27,27    245,41   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 223,10    223,10   
2 116,01    232,02   
3 78,83    236,49   
6 40,16    240,95   
9 27,27    245,41   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 223,10    223,10   
2 116,01    232,02   
3 78,83    236,49   
6 40,16    240,95   
9 27,27    245,41   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 223,10    223,10   
2 116,01    232,02   
3 78,83    236,49   
6 40,16    240,95   
9 27,27    245,41   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 223,10    223,10   
2 116,01    232,02   
3 78,83    236,49   
6 40,16    240,95   
9 27,27    245,41   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 223,10    223,10   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat